Моніторинг якості освіти
Орієнтовна структура аналітичного звіту за результатами моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти
№ з/п | Назва структурної частини звіту | Зміст структурної частини звіту |
1. | Вступна частина | Сучасний стан проблем, що існують у дошкільній освіті, теоретичне обгрунтування окреслених проблем провідними вченими і фахівцями. · Актуальність проведення моніторингу якості дошкільної освіти та підстави для його проведення. · Мета, завдання, об'єкт, предмет дослідження. · Глосарій (перелік термінів, які використовуються у звіті, та їх визначення) - за потребою |
2. | Основна частина (аналіз результатів дослідження) | Короткий опис соціологічної складової моніторингу: вікові групи, кількість дітей, вік · Характеристика інструментарію дослідження. · Відомості про предмет та об'єкт дослідження. · Узагальнення, аналіз отриманих даних відповідно до критеріїв оцінювання (з таблицями, графіками, діаграмами). На таблиці, графіки, діаграми роблять посилання у тексті звіту. Назви таблиць, графіків, діаграм мають бути стислими і відображати їх зміст |
3. | Висновки | Оцінка отриманих результатів роботи: рівня якості дошкільної освіти, сформованості життєвої компетенції дошкільників; аналіз слабких сторін, конкретних напрямків, над якими потрібно попрацювати, щоб підвищити якість освітньої роботи над розвитком компетенції кожної дитини (за потребою). |
4. | Рекомендації | Рекомендації для практичного розв'язання проблем, які виникли в результаті моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти |
Коментарi